fbpx

Форум IT- та бізнес-лідерів 2019

 In Новости

   

Інвестиції в технології неможливі без інвестицій у самого себе. Саме з таких слів розпочав свій виступ Василь Хмельницький – один з перших спікерів «ФОРУМУ ІТ- та БІЗНЕС-ЛІДЕРІВ», який проходив цієї п’ятниці в Київському Палаці Спорту.

Саме за метою інвестицій у власний досвід, а також розширення власного бачення сучасних тенденцій українського ІТ-ринку, група співробітників компанії «БІЗНЕС АНАЛІТИКА» відвідала форум, після чого колеги поділились своїми враженнями.

Одним з найбільш яскравих спікерів був Массімо Джеларті – людина, яка перш за все створила собі репутацію в сфері створення CRM-систем. А з 2017 року Массімо відомий ще й створенням свого авторського морозива під брендом «GELARTY». «Я люблю морозиво – казав Массімо, – якось подумав, чому б не перетворити мою найбільшу пристрасть на бізнес. Найкрутіші стартапери – це стартапери за 40. У цьому віці ти поступово починаєш відмовлятися від накопиченого за життя досвіду та вчишся жита наново.

Не менш харизматичним виступом запам’ятався й рок-н-рольний Костянтин Ефіменко, голова «BIOPHARMA».

«Мене відверто хвилює ажіотаж навколо придбання українцями електромобілей, – сказав Костянтин, – якщо ми стали достатньо сумлінними для купівлі електромобілів, нам також слід думати й про майбутню утилізацію їх літій-іонних батарей. Поки в Україні немає потужностей для їх переробки. Тому я думаю, що ми поквапились. Якщо Вас цікавить моя думка, я б краще інвестував у розробку автомобілів з водневими двигунами – поділився своїм поглядом на питання екології Констянтин».

Завершував головну сесію Андрій Федорів – автор сучасної концепції брендів «НОВА ПОШТА», «МОРШИНСЬКА», «BODO» та багатьох інших. Аудиторії форуму Андрій продемонстрував відеороботу «Моршинська: твоє тіло = твоє майбутнє», цикл відео, присвячений «ATLAS WEEKEND», а також надихнув спільною роботою з адміністрацією міста Вінниця – «Вінниця – місто ідей».

Велика кількість яскравих спікерів з їх унікальними кейсами, а також більш ніж 5 000 представників різноманітних сфер бізнесу (від FMCG – до розробників ПЗ для автоматично керованої сіль-госп. техніки) додають упевненості стосовно намірів українського бізнесу буть більш сміливим, менш шаблонним, більше інвестувати в персонал та технології. Адже, як нагадав керуючий партнер DELOITTE Андрій Булах: «Українці у світовому бізнес-середовищі відомі, перш за все тим, що вони “працюють, як божевільні”. Отже пора нам вже отримати заслужену винагороду за свою працовитість та завзятість”.

Recent Posts
Comments
  • Reply

    Excellent way of describing, and good article to
    get data concerning my presentation subject, which i am going to deliver in institution of higher education.

Leave a Comment

Start typing and press Enter to search